onsdag 5 januari 2011

GOTT NYTT ÅR

God Fortsättning på det nya Året!
Det blev ett härligt nyårsfirande hemma hos goda vänner,
men ack vad dåligt med fotograferande.
Fick iallafall bild på Fördrinken som Janne och jag hade med som bidrag
och även desserten som Carin och Mats bjöd på!
Det blev en toppenkväll med god mat och dryck i goda vänners sällskap!
Tack Malin och Svante för en lyckad kväll!!
Hoppas ni alla kära läsare haft en härlig nyårsafton
och kanske har ni avgett några nyårslöften?
Jag har det inte , jag blir så himla besviken när jag misslyckas.
Därför har jag satt upp några önskemål för mig själv bara ;)
Hur som helst så hoppas jag 2011 blir ett bra år.
Jag har en hel del att se framemot och mer om det skriver jag senare;)
I hallen står som vanligt vår lilla minigran
och är sååå söt
Den här pappers stjärnan har William gjort
och jag tycker den blev såå fin.
Har funderingar på att beställa den i olika färger
på pappret det
skulle vara kul att se hur det ser ut.

Fördrinken vi bjöd på heter Fröken Julie
och jag tycker den var Jätte Nice,
toppad med champagne passande nog


Även desserten gick i Champagnens tecken..
Återkommer med namnet.

Jag kan säga att den var ganska fräsch i smaken
och en riktig smakupplevelse!


Vill passa på att "Säga"
Stort Tack till alla er som läser och framförallt skriver kommentarer det är ni som får mitt bloggande att kännas roligt:)

Jag lever i hoppet om att få mer tid till både min kreativitet och tiden att blogga och om det är året i år det återstår att se;)

Stora Kramen!

4 kommentarer:

  1. Stora Kramen till dig, önskar dig en skön Trettondagshelg!
    Raina

    SvaraRadera
  2. Härligt vännen! Men nu blev jag ju otroooligt nyfiken på vad som ska hända och ske 2011. Du vet, jag är lika nyfiken som du, om inte mer.... ;)

    Kram på dig, så ses vi snart igen!

    Åsa

    SvaraRadera
  3. Så härlig drinken ser ut ;)

    Det var en jättefin stjärna som William gjort!
    Han kanske har en framtid i inrednings branschen gossen ;)

    Hoppas allt är bra med er!
    Kramar från oss

    SvaraRadera
  4. Fräsch i smaken minsann ;) ja, jag tror vi ska prova den en varm sommarkväll istället... Men kul att du tyckte det va en smakupplevelse vännen!

    Puss o kram

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.