söndag 16 oktober 2011

Kärleksord

Länge har jag önskat mig ett Magnolia träd och min underbara barndomsvän

prickade mitt i prick på bröllopet med ett sådant träd där hon hängt små söta etiketter med ord om kärlek.


Hoppas vi kan få det att blomma de är ju så vackra.

Har läst en del om att de kan vara svåra så det är bara att hålla tummarna!




En riktig fullträff blev även de här små tavlorna i canvas,

där de fått med ord från möhippan och svensexan där vi skulle beskriva varandra med fem ord

De hänger nu ovanför sängen hemma

Och självklart inslagna i vitt och grönt som var mitt färgtema under hela bröllopet.

Vad de kan de där tjejerna;)





3 kommentarer:

  1. Godmorgon Vännen!
    Det magnolia trädet är jag säkert på att det kommer bli stort och kommer att blomma, det är ju köpt av kärlek,till en go vän på hennes kärleksdag.Jag vet att du kommer vårda det av kärlek, bättre kan trädet inte få det.
    Önskar dig en bra måndag!
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. Lycka till med Magnolian. För min går det inte så bra men den kanske tar sig. Ditt exemplar såg väldigt fint ut. Fin idé med tavlorna, synd att man redan är gift...

    Ha en fin vecka!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  3. Hej gummsan!!

    Ja håller tummarna för trädet :)

    Tavlorna är så charmiga :)

    Hoppas ni alla har det bra!!

    Puss o kram

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.