måndag 14 november 2011

Höstdukning

Hej hej!



Den här helgen har det blivit mycket innebandy för vår del. Nu har William också börjat spela och det är träning för Oscar på fredag kvällar och för William på lördag förmiddagar och de båda har alltid match helgtid så när det blir DM för den ena och Poolspel för den andre vilket innebär fler matcher på en och samma dag ja då vet mamma och pappa vad de har att göra hihi.


Tänkte visa en fin middagsdukning och här har jag dukat med lite av vad naturen har att erbjuda ute så här under hösttid och det blev kastanjer med och utan skal för de är vackra med de olika färgerna.


Kastanjerna med sina stickiga skal på blev häftiga i en glascylinder;)








Murgrönan jag hade i min bröllopsbukett har jag lagt i en glasvas med vatten och den trivs som fisken;)


Hoppas ni får en mysig vecka och glöm inte långkalsongerna för nu skulle det komma kyligare dagar!!


Stora Kramen!!

1 kommentar:

  1. Önskar dig en underbar adventssöndag!
    Ha den bästa dagen ♥
    Kram Raina

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.