lördag 28 januari 2012

Ett stort Äntligen

Äntligen har vi fått någonsånär ordning på grejjerna hemma...

Då menar jag data grejjerna.

Skärmen måste nog bytas tids nog men jag är glad så länge den fungerar just nu.


Äntligen har vi också fått lite snö här i vårt avlånga land.

Milton fick en kickbike för snö med skida, i julklapp

och det hade inte vart kul att få lägga undan den för året, oanvänd.


Äntligen har jag vart och inhandlat mig de fina

Tolix liknande stolarna jag gått och trånat efter.

De skall stå i vår snart rustade Gillestuga.


Bilder på dem kommer senare i promise.


Idag visar jag några av mina januari fynd;)


Rostig lykta från Bauhaus

med plats för blockljus


Rostig Lykta med ljusslinga inuti
lyser fint på skänken i sovrummet


Trevlig Helg!
Stora Kramen

2 kommentarer:

  1. Härligt med nya fynd! Här hemma har vi också fyndat - vitrinskåp, matbord och stolar. En del är redan på plats, det andra kommer snart på plats och sen ska det bli uppdatering i andra delen av rummet... Tänk att ett litet projekt kan dra med sig så mycket mer på vägen mot färtdigt...

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. En stor varm Allahjärtans-kram till dig!
    Önskar att din dag kommer att fyllas med kärlek, glädje och många geléhjärtan!
    Raina

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.