tisdag 8 maj 2012

Tjena nixen!
Solen skiner och det känns vår i luften. Härligt!
Jag har fullt upp med att försöka driva upp alla
sticklingar av Pelargoner som jag hoppas skall pryda
vår veranda och vårt växthus till sommaren.
Dessvärre har vi en febrig 3 åring och det innebär att vistas inomhus.

Passar på att visa bordet J. och jag tillverkat till Gillestugan.

En liten matplats för två på tu man hand ;)

Mysiga kvällar framför brasan med något gott att äta och dricka.

Skickar er alla de varmaste strålar och hoppas ni får en härlig vecka.!

STORA KRAMEN!



1 kommentar:

  1. Ser jätte mysigt ut vad duktiga ni är!
    Tänk vad fint det kommer att bli med alla dina pellisar på verandan.
    Jag har inte tålamod att sätta sticklingar utan brukar köpa färdiga exemplar.
    Ha en fin kväll kanske blir det lite mys vid ert fina bord.
    Kram Raina

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.