måndag 7 juli 2014

Miltons barnrum

Halloj i värmen !
Tänkte jag äntligen skulle få till ett inlägg !
Vi har precis renoverat Milles rum och det är i princip färdigt och resultatet blev i den stil jag hade tänkt mig :) Hissgardinen är i ett slags jeanstyg och trasmattan lika så . Köpte ett fint överkast  i lappreknik och kompletterade med ett till likadant som jag klippte av en remsa av och sydde flaggvimpel av till taket ! Överkastet är vändbart med stjärnor på den andra sidan . 
Ett gammalt skrivbord jag fått ev Emil blev helrätt med vit färg på så klart  ;) 
Väggarna skall prydas med bokstavsplanscher , siffer planscher och en världskarta har jag tänkt . En tavellist med de färgglada Kråkeböckerna på blev pricken över I . 
Parkettgolvet har vi slipat och målat med Beckers Golvfärg Plus och vi är HELnöjda med det :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.