söndag 10 oktober 2010

Blommor som blommar

Det är inte mer än att jag blir lite imponerad
både av mina planterade minirosor och pelargonerna ute!
Jag slutade väl att vattna dem i början av augusti
och har väl inte speciellt brytt mig om dem efter sommaren
men de blommar som aldrig förr.
Känns så härligt att fortfarande få ha lite röda blommor kvar i trädgården
trots kylan som har smugit sig på här...

Vår fina vedbod har blivit påfylld med ved som skall eldas när snön yr utanför fönstren.



Härliga rosor som lyser röda i höstens solsken.

Hoppas ni haft en trevlig Helg!
STORA Kramen

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Vilken härlig vedbod ni har och vad skönt att den är full med ved för nu börjar det bli riktigt kallt, här har vi bara två grader varmt ute i kväll. Är väl trevligt att rosorna blommar så vackert ännu.
    Ha det nu så gott!
    Kram Raina

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.