onsdag 27 oktober 2010

Gammal skrinda

HEJ SVEJS!


Äntligen har jag fått fatt i den skrinda jag hittat på Blocket i Borlänge.

Har funderat på att åka och köpa den sedan i början av augusti,

men fick nu ett kanontillfälle när svägerskan åkte dit med lastbil!

Den är från början av 1900 talet och ser allmänt använd ut så klart.

Men det är ju precis så jag ville ha den....

Tänkte först att jag skulle måla den men har nu bestämt

att den är finast i orginalskick.

Jag kommer att fixa till den på annat sätt:)

Den har förståss ett användningsområde!
Mer om det kommer ni att få läsa om senare ;)




Kram så länge!

2 kommentarer:

  1. Aha, Milles dockvagn!? bara dockan som saknas, eller har han redan en? Annars finns det ett gäng här...

    Ha en riktigt skön och mysig Halloween-helg. Själv ska jag roa mig med att jobba...

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Vilken lycka att du fick tag på den :)
    Så himla fin!
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.