söndag 28 november 2010

1 advent

Hej svejs!
Äntligen första advent igen och massor med snö!
Jag tycker att det är såå mysigt
och jag har som smått hunnit börja julpynta.
Det fick bli två adventsstakar med levande ljus i år
och jag provade även då även att göra en med fyra blockljus.
Tyvär har ju antikljusen en förmåga att brinna ned alldeles för tidigt så jag tänkte det kan vara trevligt med en blockljusvariant också.
Att snön yr utanför fönstren gör att det känns så där extra roligt att pynta.
Hoppas ni alla har det bra så skall jag försöka bli lite bättre på att uppdatera;)



















STORA KRAMEN :)


4 kommentarer:

  1. Tack för titten hos mig för då hittade ju jag till dig!!!!
    Det är verkligen mycket man ska tänka på när man gör om i köket och vi gjorde ju om från skratch så noggrann planering är a och o i ett såååå stort projekt.
    Trevliga adventsbilder.'
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  2. Tjoho! Äntligen ett nytt inlägg! Blir alltid så glad när det händer nånting här. Och jag vet ju hur mysigt ert hem är med allt pynt - inte bara till jul, utan året om.

    Kram vännen!
    Åsa

    SvaraRadera
  3. Jättefina grupper bägge två, den vita brickan var så fin med handtag. Det är jättekul och se alla bloggares adventsstakar.
    Ha det gott
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Jätte fina adventsljustakar du hade gjort!
    Kram Ellinor

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.