söndag 20 mars 2011

Fin romantisk tapet

Hej hej!



Helgen har återigen bjudit på strålande väder...

Tyvärr har inte J. fått ta så mycket del av det
för honom hade jag placerat i tvättstugan med en målapensel;)

Har nu varit utan tvättstuga i 4 veckor med tre barn hemma
och så kan ni räkna ut resultatet av det suck...

Tur att mamma och pappa finns de tvättar åt oss
så jag tror deras maskin kommer att bli utbränd!!

Så kommer det tillbaka i vikta fina högar
så på det viset har det ju vart guld.

Men ändå man vill liksom kunna slänga in en maskin när det behövs akut.

Så i helgen boade jag och barnen in oss hos
mamma och pappa och sov kvar så J. riktigt kunde rusta ifred
för det är lite så här hemma, att det är svårt att finna arbetsro en längre stund
med mattider och barn som ropar hela tiden;)

Han hade hunnit massor och jag ser en ljusning på det hela och i veckan kanske vi får in golvet också som blir grått klinker.
Väggarna och tak målar "vi" bara på vita ;)

Resultatet kommer senare!


Över till något helt annat!
Hittade på Rusta så himla många fina tapeter.

Inte för att vi skall tapetsera om eller så,
men jag var tvungen att köpa denna ängla tapet.

Har tänkt göra en Fondväggstavla av den istället.
Och ställa på en tavellist för det tycker jag är en supersmart ide.

Har tänkt köpa andra tapeter också så kan man byta motiv lite när man tycker:)






Ha det gott


Kram Kram !

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad lustigt att du skriver just om den tapet som jag idag köpte en rulle av, tyckte också den var så fin. Vet inte riktigt vad jag skall använda den till men din ide var inte dum.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!

    Åå så fiiiin tapet!!
    Vad kul att du hittade den på Rusta där det är perfekt pris :)

    Förstår det är jobbigt utan tvättmaskin.
    Och ni som är många.
    Man märker ju bara sen vi fick Alexander att mängden ökar snabbt i tvättkorgen.

    Hoppas ni mår bra!
    Här är det bra.
    Kom hem från Sälen igår.Allt gått så bra!

    Sköt om er!
    Kram kram!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.