torsdag 1 september 2011

Bröllop

Så har hon blivit Fru!!


Vid Varamons strand i Motala med solens strålar som skymtade fram sade vi Ja till varandra.



Emil läste dikt och William spelade lille katt på gitarr.


En kär bekant sjöng "När Björkarna susa"


Med vita rosblad och små virvlande såpbubblor kändes allt som en saga:)



Vi stod under ett paviljong tält med vattnets horsisont som en tavla i bakgrunden



En helt fantastisk dag som kommer att ligga som ett varmt kärt minne i hjärtat för resten av mitt liv!!




Vi hade en underbar dag där allt bara flöt på....


Här överaskades vi med en överaskningssång från några körsångare


Vi hade äran att få åka i en fantastisk härlig bil från motormuseet
Vilken lycka vi kände oss som kungen och drottingen haha


och det var en sådan härlig upplevelse det är svårt att beskriva...


På gång med håret bara lite mer vita pärlor som fattas


....och så sminket.

Fick hjälp av en otrolig kvinna som är så duktig och så serviceminded


Ni kanske kommer ihåg att jag skrev tidigare om en skrinda jag köpt på Blocket ifrån Borlänge


Japp här har ni den...


Lille Mille fick vara ringbärare och satt förnöjt i den dekorerade vagnen


Det blev såååå fint



Min bröllopsbukett som bestod av


Vita rosor, Murgröna, vita pärlor och några gröna blad


i krans under som en manschett






Champagneglasen uppställda som ett hjärta blev en rolig detalj




Hallonmousse tårtan smakde ljuvligt







Björkstubbarna fick agera tårtställningar i olika höjder



Ja det var ett litet smakplock från vår fantastiska dag.


Kommer kanske fler bilder senare när jag fått ordning på alla bilder;)



Hoppas ni haft en härlig sommar det har iallafall JAG



Tjingeling



Stora Kramen

3 kommentarer:

  1. Det finns ju värre platser att gifta sig på än vid Varamon. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Vilket underbar vacker brud och vilken vacker plats att gifta sig på. Brudgummen ser så stilig och lycklig ut!
    Jag önskar att solens strålar alltid når ditt hjärtas rum.
    De varmaste kramar och ett stor GRATTIS!!!
    Raina

    SvaraRadera
  3. Åh, så fantastiskt vackra ni är! Vilken lycka! Världens grattis till er båda!

    Kram Anna-Lena

    Ps. Ljuvlig håruppssättning

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.