måndag 12 september 2011

fler bilder från bröllopet

Halloj!!


Så är man åter i vardagen igen efter bröllop och semester och dagarna rusar på i vanlig takt;)


Visar lite bilder från dukningen.... och dessa underbara



Självklara "Flip Flop" som är ett måste på semestern efter bröllopet



Fin fina fotspår som påminner om den sagolika dagen



En nästan färdigdukad festlokal

Dukade med Blåbärsris och Buxbom i mina egentillverkade vaser




Honörsbågen på plats





Här har jag spraymålat en gren i vitt som jag sedan hängt lite tänkvärda ord om Kärlek i.


Perfekt för den som står i kö i väntan på att ta mat att vila ögonen på.....





Köpte vita servetter på IKEA och stämplade Ordet Bröllop på.






Dessa små söta knyten innehöll Godis närmare bestämt


Peps kulor i vitt och grönt och fanns vid varje kuvert.




Så skymtas även bröllopsprogrammet som jag fick hjälp av en GO vän att layouta och trycka.




OBS Kom ihåg att om ni klickar på bilderna får ni se dem i lite större format.




Ha en trevlig vecka




STORA KRAMEN!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.