tisdag 10 april 2012

HEJ HEJ!


hOPPAS pÅSKEN bLEV eN mYSIG hELG!!




Själv spenderade jag helgen i Motala för att i vanlig


påskordning kratta.


Men eftersom Långfredagen bjöd på massor av snö


som dessutom låg kvar på marken med sina centimetrar, ett bra tag,


blev det bara två halvdagars krattning.


Hade ju med mig i väskan ett presentkort sedan förra våren


på Inredningsbutiken Allrummet


och det var ju naturligtvis mycket viktigt att använda.




Det är ju så i den butiken att där kan man handla ihjäl sig,


(sade jag till Ägarinnan som dessutom är en bekant.)


Med stort leende på läpparna kom jag därför hem med dessa fina....






Kanna från Miljögården


Tänkte servera mjölk i den till sommaren


istället för att ställa fram mjölktetran



Tallrikar från Miljögården


(Skall J. och Jag duka fint med i nyrustade


Gillestugan när vi äter god middag! )



Vinglas i tappning med bling bling


Helt i min smak ;)



Assietter som jag fått av mamma :)

De här är väl i din stil undrade mamma

och Ja hon hade så rätt!!

De kommer att bli underbara till sommarens goda desserter;)



Goa Mamma !!



STORA KRAMEN!!

1 kommentar:

  1. En snabb titt in till dig goa vän för att önska dig en fin helg.Är på språng denna fredagskväll. Hörs en annan dag!
    Kram Raina

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.