torsdag 7 juni 2012

MorsDag presenter

Har så länge gått och kikat efter den fina Buddhan 
som Indiska skulle få in.
 Jag såg den i en bilaga till Aftonbladet.
Tänkte jag skall få in lite färg i Gillestugan och tänker köra på
Turkos som accentfärg.

J. väckte mig på Morsdags morgon och sade att
det klart du skall sticka iväg och köpa den
där Buddhan du önskat dig såå.

Jag blev som kär i den när jag såg den i bilagan och har sparat inslaget
och gått och kikat på;)
De hade egentligen köpt mig en parfym så det blev verkligen
en extra överraskning!!



Har även investerat i denna söta dam som skall hänga på väggen
Även den inköpt på Indiska. Det är i samma serie så färgerna passade perfekt

 
Buddhan passar som handen i handsken på byrån

 
Med ett litet blockljus i famnen lyser han nu upp vår tillvaro.

STORA KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.