fredag 15 juni 2012

tJENA nIXEN!!!

Här hemma har vi vart förkylda igen och denna gången
åkte vi på det hela familjen.
Och det var en långdragen förkylning usch och fy!!!
Feber,hosta,snuva,öroninflammation, .....
Nu börjar vi repa oss igen och komma tillbaka till det normala.
Eller Nej för nu är det
SOMMARLOV!!!
Barnen hade examen igår kväll och Lilleman tog ledigt från dagis
Hela sommaren.
Härligt!
J. och jag jobbar 1 vecka till sedan blir det semester för oss också
men dock inte hela sommaren
Tyvärr
Man hade ju kunnat önska sig iallafall.
Jag hoppas det blir massor av SOL,VÄRME och BAD
Vi behöver det NU!!!!
Har haft det här fina bordet ståendes i vårt blivande "Relaxrum" i källaren och
en kväll när jag skulle sova... som alltid, så får jag sådana aha snilleblixtideer.
Japp, nu skall bordet stå i vardagsrummet istället.
Och då blir det nästan lite bråttom det liksom måste ske på en gång!!

Hade först tänkt måla om bordet vitt men nej
jag har bestämt mig för att behålla orginalfärgen faktiskt!
Försöker få in lite mer färg där också
och där går accenterna till det bruna hållet skulle jag vilja säga.
Men jag är nöjd.
Mycket nöjd faktiskt!
Så nu går jag omkring en stund igen och bara
-Åh vad fint  det blev
Och Alldeles Gratis;)

Trevlig Helg Allesamman

STORA KRAMEN!!

1 kommentar:

  1. Önskar dig en riktigt skön midsommarafton,sov inte bort den långa ljusa natten!!
    Ha det bästa
    Stor Kram!
    Raina

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.