fredag 23 november 2012

Halloj!
Äntligen lite ordning på tillvaron....
Vår källarvåning är snart färdigrenoverad,
och det har vart en lååång höst.
Vi har haft många hantverkare sprungit här och vi har haft ett smärre Compact Living ett tag.
Men det blir sååå fint när allt blir färdigt.
En del av rustandet har vi valt att göra själva och har då passat på att fixa till sådant som vi tidgare
bara gått och önskat att vi någon gång skullle få tid till att rusta upp.
Nu passar vi på att lägga klinker och måla om i förråd och matkällare ,wc och annat när allt ändå är helt tömt på saker.
Så man kan säga att helgerna försvinner ofantligt fort;)
Vi har precis fått tillbaka vår dator:)
Har vart på Julbord med jobbet idag.
Fantastiskt bra sådant med Bra mat
och det tycker jag är det viktiga i det hela och sällskapet förståss.

 Blev Välkomnad hemma av några ljuvliga Cupcakes min man
köpt på stan idag.
 Oscar har valt en ny tapet i sitt rum och det blev en svartvit sjörövartapet
som jag tycker
är riktig snygg
 Det blev en hel del omflyttningar i vårt hem efter översvämningen så nu har William flyttat ned i rummet bredvid Oscars och Williams gamla rum uppe har blivit kontor
Vi har fixat till ett litet softutrymme i källaren med fotöljer där J. skall bygga en vinkällare.
och där har jag valt en Medaljongtapet i grå/silver och det blev sååå Fiint!

Önskar er Alla en Trevlig Helg

STORA KRAMEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.