torsdag 11 februari 2010

En februari dag

Hej Kära Läsare!
Här rullar det på i en rasande fart
och min arbetsvecka den här veckan blev inte riktigt som jag tänkt mig...
Det började redan i söndags med att Oscar mådde lite illa och det har suttit i hela veckan,
men när han i tisdags kväll låg bredvid mig i sängen och ältade:
- åh vad jag mår illa, mamma, åh vad jag mår illa, mamma
så kände jag en liten tendens till detsamma men tänkte att det måste vara psykiskt....
Men ack nej då det var det inte...
Har sedan den kvällen legat i sängen i maginfluensa och det har inte vart någe att rekomendera.
Idag fick min kära sambo smaka på detsamma :(
Vi konstaterade han och jag idag, att det är lite trist det där,
för att det är som att ha en rejäl baksmälla
men liksom inte fått ha någe roligt för det så att säga ...
Haha
Men annars har mina lediga stunder tillbringats med en målarroller i handen och det är alla innerdörrar som nu får en ny skepnad i Så Klart Vit färg;)

Idag får ni se sänggavlen jag tillverkat till Oscars säng!





Sköt om er!
Och som sagt
STORA Kramen från MIG!

12 kommentarer:

  1. Huu, inget kul med maginfluensa. Hoppas det gått över helt nu på er alla. Enda fördelen är att man blir så smal..hihi. Jättefin sänggavel, fint och hänga små saker på.
    Ha en bra helg
    Hjärtekram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Nej men så jobbig med kräksjuka. Hoppas ni är friska nu till helgen.
    Vad duktig du är på att skapa vacker, sänggavel var så fin.
    Ha nu en skön helg!
    Hjärtekramar

    SvaraRadera
  3. Hej Carina! Tusen tack för dina rarao vänliga ord inne hos mig, blir såå glad ska du veta. Vad tråkigt med magsjuka, hoppas att han mår bättre! Vilken fin sänggavel du visar också....Önskar dig en trevlig Alla Hjärtans dag med familjen! Många Kramar Therese

    SvaraRadera
  4. Hej Stackare!
    Magsjuka är inte det roligaste att ha... hoppas att det blir bättre , krya på er. och ha en bra alla hjärtans dag. Och en väldigt fin sänggavel, ha det så bra goa kramar Ina

    SvaraRadera
  5. Hej!! Det var ett tag sedan.Tråkigt att ni är dåliga. Jätte fin säng gavel.Hoppas vi ses snart. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Magsjuka är blääää....
    Så fin sänggavel...
    Hoppas ni mår bättre!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Här vet vi verkligen vad magsjuka är ;)
    För någon månad sen låg vi hela familjen.
    Förra veckan hade lillprinsen maginfluensa tre gånger på 8 dagar!

    Hoppas ni mår bättre nu.
    Fin sänggavel du gjort.

    Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Brrr vad trist. Det är det värsta jag vet. Krya på er...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  9. Kikar in o hoppas att ni mår bättre! Ha en fortsatt bra vecka! Kramis Therese

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni mår bra nu! Hade en kräktjej i sängen i veckan, så jag har fått vabba. Vi hoppas att faran är över för oss andra nu när det gått nästan 4 dygn!

    Kram

    Linda

    SvaraRadera
  11. Så läckert det blev!!
    Vad kul att ses idag :)
    Hoppas ni inte frös allt för mycket bara ;)
    Kram kram!

    SvaraRadera
  12. Du gör så fina saker ;)
    Hoppas att vi hinner ses en längre stund snart!
    Kram på dig 8 och alla grabbar)
    /ellinor

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.