onsdag 24 februari 2010

en helt vanlig onsdag

Hallå där!
Hej svejs....
Här kommer då äntligen några rader igen!
Det har hunnit vara :
Alla Hjärtans Dag
och det har vi firat med lite extra fin frukost på sängen...
Och dessutom måste jag bara tala om vad min söta 7 åring sade under vår promenad
som vi gjorde hela familjen den dagen.
Han sade till mig:
- Mamma om det kom en snöflinga och såg dig, så skulle den smälta, mamma för så söt är du!
Hallå vem tror ni smälter efter en sådan komplimang?
Den gossen kommer bli farlig när han blir större kan jag säga han är ruggig på söta kommentarer;)
Hur som helst så tillbringar jag minsta lediga tid åt att måla om innerdörrarna
och det tar sin lilla tid
för jag kan säga att min fritid just nu är ganska liten;)
Här kommer iallafall en liten bild från vår hall där även de ommålade dörrarna skymtar
Vill även passa på att TACKA för alla gulliga kommentarer
jag blir så varm inombords för alla fina hälsningar:)

Hallen med de ommålade dörrarna

Frukost på sängen

Här fick de nyinvesterade julgransljushållarna komma till nytta


Härliga tulpaner



Amore




Vad är inte godare att äta en Kärleksdag än hjärtesmörgåsar;)



Stora kramen


9 kommentarer:

  1. Hejsan,
    vilka härlig mackor det bjöds på. De såg riktigt smarriga ut.
    Ha det.
    //Camilla

    SvaraRadera
  2. Haha hjärtesmörgåsar, vad fina. Åhh herregud vilken go 7-åring som säger så, ja han blir nog farlig i framtiden hihi.

    Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Åh jag har längtat efter ett nytt inlägg på din blogg :) och att få läsa om underbar W och hans kommentarer gör det inte sämre när det då kommer! Han kommer att bli farlig, det har jag alltid sagt - för att inte tala om vad min mamma säger hihi
    Ta vara på din lediga tid vännen och slit inte för mycket med dörrarna, de blir vita så småningom. Du behöver vila också :)
    kram o puss
    ps. vilka mysiga smörgåsar!

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Vilken härlig kille som kan ge så underbara komplimanger.
    Förstår att det inte är så kul att måla dörrar men det blir så fint.Din hall ser så inbjudande ut.
    Kram och ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera
  5. Så jättefina smörgåsar du gjort, ser så mysigt ut. Och din son är en riktig charmör, så gulligt.
    Ha en fin dag vännen.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Hej vännen! Tack snälla för dina fina o gulliga ord inne hos mig, jag uppskattar dom verkligen ska du veta! Hoppas allt är bra med dig. Vilka härliga bilder från frukostbrickan och vackra röda tulpaner visar du också! Vilken charmig o gullig kille du har, så "rart" sagt av honom....Må så gott! Kramis Therese

    SvaraRadera
  7. En riktig hjärtekrossare ;)
    Kommer nog att vara omsvärmad som få..
    Hoppas nästäppan är borta och att ni mår bra.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Hej sötis!
    Det var längesen!!
    Ja fritid..vad är det..
    Jag har jobbat en intensiv period med många delade turer.Nu blir det lite bättre schema i 4 veckor..
    Skulle vara kul att ses!
    Ta hand om dig!
    puss o kram!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen! Hoppas allt är bra med dig o familjen! Önskar dig en skön helg med solsken o takdropp! Vårkramar till dig från mig./ Therese

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.