söndag 14 mars 2010

Hej svejs!
Vilket underbart väder vi äntligen fått.
Solen skiner över det snöklädda Svedala.
Härligt!
Vi har haft datorn bortlämnad på lite uppfräshning...
Den har " buggat" lite,
varav det inte blitt så mycket bloggande alls från min sida som en del kanske märkt;)
Just nu ligger jag även ganska lågt med alla projekt som jag egentligen dragit igång,
för dagarna har gått åt till arbete och vanligt " hushållsarbete" hi hi
Passar oxå på att vara ute nu när vädret är så underbart så det har blivit en del grillning i vår nya eldkorg jag visat tidigare.
Det är nästan som att vara i fjällen konstaterade vi när vi satt i vår formgrävda soffa i snön med varm korv och solen i ansiktet.
Bara skidorna som fattas;)
Har fått en gammal Mandelkvarn av mamma
och den kanske inte kommer att användas flitigt,
men det gör inget,
för den är som bara så fin där den sitter på hyllan i köket:)
Fick en ide om att jag skulle klä in vasen med tidningspapper med ett tjockt snöre runt....
och Ja det blev lite roligt


Rosorna var så fina de hade en sådan speciell form nästan stjärnformat


Fick en vit Amaryllis av gulliga Svägerskan med sambo och den står just nu i full blom.
Hoppas ni har haft en mysig helg och Tack för att ni kikar in
Stora Kramen till er alla!



1 kommentar:

  1. Du har sååå fint och att du hinner nå´t förvånar mej. Jag minns hur det va att ha en
    1 1/2 åring.....Ni hittar verkligen det fina i
    vardagen med hjärtesmörgåsar och korvgrillning.
    Jag blir riktigt avundsjuk!
    Hoppas snön smälter snart så vi får se lite vårblommor, längtar.
    Vårkramar till er alla

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.