fredag 19 mars 2010

Städade skåp

Måste bara göra ett " son" inlägg...
Han är ju nu precis 1 och ett halvt år lilla Mille
och jag kan säga att så städat som jag får i mina
köksskåp nuförtiden har jag inte haft på länge;)
Det mesta i tillvaron handlar om att riva ut saker!
Hänger jag tvätten så drar han ned den
och plockar jag ur den ur maskinen så lägger han tillbaka den

Samma sak med disken ;)

I förrgår plockade han ut alla kläder i Williams garderob, strumpor och kalsonger...

och för att inte tala om allt klättrande

Han har precis kommit på att stolarna går att flytta på och då är det sååå lätt att nå det man vill

Favorit är väl att stå på Oscars skrivbord och plocka ut alla böcker hehe

Ja så då har ni fått lite inblick hur min vardag ser ut

Mycket plocka tillbaka alltså;)

Och mitt i allt plockande får jag lov att lyfta upp honom för att pussa honom för han är så Fantastisk!!

Hoppas ni alla får en mysig helg


STORA KRAMEN

5 kommentarer:

  1. Goaste, bästa lilla Mille! Vilken tur att han håller mamma sysselsatt om dagarna :)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Världens bästa Milton :)

    SvaraRadera
  3. Mille - Ta med mamma hit och sen kan du riva runt i mina skåp, och mamma din kan städa tillbaka det sen, så kanske jag också får välstädade skåp...

    Puss på dig gullunge!

    Ps. hälsa mamsen också...

    SvaraRadera
  4. Hihi ja ha är sååå söt tycker jag och Rikard!
    Ha en mysig påskvecka!
    Puss o kram!

    SvaraRadera
  5. HIHIHI han är för goooo, lilla Mille!! Man skulle kunna äta upp honom. Kramis Ninni

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.