söndag 19 december 2010

Fjärde ljuset

Idag har jag äntligen fått mig en rejäl dos av julstämning!
Snön yr utanför fönstren och här har trillats köttbullar och kokats knäck.
I år kom J. även på den briljanta idèn att vi skall prova göra knäckklubbor i strutar.
Hoppas de blir bra, jag tror barnen kommer att älska dem.
Jag känner mig dessutom extra lycklig efter att min underbara arbetskamrat,
fixat två gamla kälkar till mig som hon hade i en lada och stod och skräpade.
Jag har vart lite på jakt efter en sådan länge och nu har jag två hihi.....
Den ena har redan blitt placerad vi entren hemma och se själva....
Hur gulligt som helst!!


Har vart på kalas i helgen och hittade denna superfina
alltiallo burk från Cult Design .
Med burken följde en rad olika ordval som man kan klistra på framsidan för olika ändamål
som smink , gafflar, glad påsk, kram gummisnoddar o.sv.
Vad man nu vill ha för budskap på.

Det blev naturligtvis en Grattis nu till födelsedagsbarnet.
I burken placerade jag en liten minigran och slog in allt i cellofan
Det blev riktigt fint....
Jag sade till J.
- Oj det blev fint skulle passa perfekt här hemma på köksbänken oxå

Han tycker min önskelista börjar bli jobbigt lång ;)
Hoppas ni haft en mysig fjärde advent!

Stora Kramen!

1 kommentar:

  1. Hej vännen!

    Åå så charmig släde!!Förstår din lycka när du fick dem :)

    Det var en fin present!
    Kul idé att ge en minigran!

    Här är jag fortfarande hängig men hoppas jag ska kunna julhandla på onsdag..

    Ha det gott!
    Kram kram

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.