lördag 7 maj 2011

Soptunnan som blev tvättkorg

Tvätt korg

Som ni kanske läst tidigare så har vi dragit igång ett projekt med att rusta tvättstugan och jag kan meddela att NEJ den är inte färdig men ganska mycket på G.


Vi har haft en OTROLIG service ifrån min mor och far och även J.:s mamma som hjälper oss att tvätta.

Jag åker dit med tvätten och tillbaka kommer en färdig tvätt vikt i fina högar...


Va helt fantastiskt!

Jag skulle inte klara mig en dag utan er tror jag;)


Men idag passar jag på att visa min nya fina tvättkorg:)

Jag läser en hel del inredningstidningar det kan jag erkänna och just nu står det en hel del om det råa industri liknande i inredningen som är på g in i våra hem och jag måste säga att jag tycker att min nya tvättkorg är just RÅ haha.


En gammal hederlig soptunna från förr i zink och den passar så himla bra till mina tvättmedelshinkar i zink.


Alla andra runt omkring mig tycker bara att jag är Galen men jag tycker bara det blev sååå fint!!


Vad tycker ni???




Hoppas ni får en trevlig helg Allesammans


Stora Kramen!!!


3 kommentarer:

  1. Ja, lite smått galen är du allt, men det blir BRA det du gör - och SNYGGT... Det är väl det som är meningen, eller hur!?

    Kram och ha det gott!
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Den är UNDERBAR! Kram

    SvaraRadera
  3. Den är skitcool, undrar var man får tag i en sån? :) kan inte varit "lätt"

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.