söndag 1 maj 2011

Fondtavla





Hallojsan!

Hoppas helgen vart trevlig!


Jag är lite extra glad för att jag äntligen tagit mig tiden och tillverkat Fondtavlan jag skrev om tidigare.


Tapeten med änglar har blivit en tavla och

den blev väl inte perfekt eftersom jag var tvungen
att skarva precis som man gör när man tapetserar våder,

men det får duga ;)

Planterat lite blommor ute i krukor och sådant får alltid mitt hjärta att le lite extra

för jag älskar blommor och de får mig att må bra:)


Nyligen planterade jag också (för första gången) om vår stora Hibiskus som J. ärvt efter sin morfar och jag har vart lite orolig att ta itu med den men nu är den gladare än någonsin och

satte en superspurt med att växa och har fått nya skott

trots att vi klippt ned den rejält.

Det blir ljuvligt vinröda stora blommor på den och det ser jag framemot nu.






Hoppas ni får en mysig vecka framöver




Stora Kramen!!


1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Grattis, vad trevligt att du skall gifta dig och i vackra Varamon, har varit där ett antal gånger när vi hälsat på sonen och hans familj, bl.a var vi där i somras och badade. Har ni sommarhus där ute?
    Tapeten ligger i sin rulle har inte kommit på något, men det blev så fint det du gjorde, tavlan passar så bra över soffan!
    Ha det nu så gott och nu har du väl mycket att stå i inför det stundade bröllopet? Det kommer säkert bli underbart väder!!
    Kramar till dig!
    Raina

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.