tisdag 5 januari 2010

Award

Härligt!




Jag har fått en Award av Gulliga Smultronlycka!

http://smultronlycka.blogspot.com/

En sådan söt en oxå;)




Tack för den jag blev super Duper Glad


Med den skulle jag vilja tacka alla er som läser


för det är ju för er det finns en anledning att fortsätta skriva;)


och så skulle jag vilja lämna den Awarden till följande mysiga bloggar:





ETT RÖTT MONOGRAM



STENLYCKA
http://stenlycka.blogspot.com/


HUSET VID ÅN

http://husetvidan.blogspot.com/


VITA SMÅ HJÄRTAN

http://vitasmahjartan.blogspot.com/

Kram på er

och hoppas ni alla får ett Härligt 2010


6 kommentarer:

  1. Hej Vännen!
    Grattis till ditt Award!Det var du väl värd.
    Och många kramar till dig för att du ville sända det vackra Awardet till mig.Det värmde.
    Ha en bra Trettondag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för rara ord hos mig. Du har också en jättefin blogg och ett fint hem. Gillar din struktur och ordning och reda på mössar och vantar.
    Sköt om dig och GRATTIS till awarden
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Godmorgon från ett kallt Värmland, minus 23! Idag går inte jag ut, gillar inte kyla. Stort Grattis till din söta Award, den är du värd. Och tack vännen för att du skickar den till mig.
    Ha nu en toppendag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Den är du så värd min vän!!
    Bankbesöket gick inte så bra!
    De tycker att vi ska ha en kontantinsats på ca 10 % av köpesumman..
    Suck..det är bara att börja spara då...
    Kramar!!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen! Tusen Tack, snälla du! Vad glad jag blir. Du är väl värd en award....Med din mysiga blogg och ditt fina hem. Önskar dig en bra dag! Många Kramar till dig från mig./ Therese

    SvaraRadera
  6. Hej vännen!
    Grattis till dig! Den var du värd. Å tack för du skickade den vidare till mig!!!!!
    Kram i kylan....

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.