torsdag 7 januari 2010

Lexington

Hej svejs i kylan.......
Nog biter det i när man sticker ut näsan utanför dörren det är inget snack om saken;)
Minstingen får hålla sig inne och det märks på honom att det är lite tråkigt...
Men det skall ju vara kallt här i Sverige så här års och jag är ändå glad att det är kyla ute.
Har vart lite orolig att klimatet har ändrats för mycket...
Sen är det ju så vackert med allt de snöbeklädda, och skiner då oxå solen, ja då är lyckan
Total tycker jag!
Sade ju tidigare att jag skulle visa lite av mina julklappar
och idag skall ni få se min jättefina julgransmatta jag fick av J i Julklapp nu sistens.
Jag fick syn på den mattan redan förra året och i år så blev den äntligen min :)
Jag har en liten förkärlek till Lexingtons inrednings saker och idag får ni se lite av deras fina grejjer;)
Julgransmattan

Grillvante som J fick förra julen



En Lexington servett som ligger och täcker veden.
Min minsta prins tycker annars det ser inbjudande ut att plocka ur all veden;)


Eftersom det är J som står för den mesta matlagningen i familjen fick han ( så klart) ett riktigt snyggt förkläde från Lexington förra julen...


Den här fina kudden föll både J och jag pladask för
inne på NK butiken

Födelsedagspresents kudde som pryder sängen


Det här söta hjärtat fick jag som "Julkort" av en gullig vän!


Ett stort tyghjärta pryder veranda dörrarna


I badrummet kör jag med Lexington gråa handduksserie som jag gillar skarpt
J har givit mig både badlakan och små handdukar i julklapp tidigare.
Tvålen kommer från Himla och den fick jag i julklapp av min söta granne...



Sköt om er Allesammans!


Stora Varma Kramen från Mig!

8 kommentarer:

  1. Om 20.000 år är det ny istid! Det läste jag igår, det med att det skulle bli varmt vet jag inte vart det tog vägen...Så mycket fint du har från Lexington, jag gillar alla deras saker. Har ständig koll på Tradera tex. Julgransmattan och hjärtana är så fina allt var lika fint!!
    Ha en toppendag
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Jag gillar baljan som du har veden i! Den var snygg! Allt annat var fint också!

    Här är det inte så kallt idag, det är bara 15 minus, så nu kan man ju faktiskt vara ute!

    Kram

    Linda

    SvaraRadera
  3. Hej min vän! Ja, visst är bra kallt! Här visar termometern på-26c så det är lite för kallt! Vilka fina Lexington handdukar m.m du visar....Önskar dig en riktigt Trevlig helg! Kramis Therese

    SvaraRadera
  4. Hej och god fortsättning!

    Javisst har den hakat upp sig. Slutade uppdatera sig för ca 3 månader sedan. Trist! Tror att det har med min sida att göra, inlägget jag gjorde då..

    Fina saker från Lexington du har.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Vilka fina saker du visar, härliga klappar, förstår att du blev glad över dem! Jag tycker också att det är härligt med riktig vinter även fast den är lite väl kall...

    Eucalyptusen har jag köpt på kvist i blomsteraffären. Kika där och lycka till med dina kransar.

    Ha en underbart skön helg!

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  6. Kikar in o önskar dig en fortsatt bra vecka! Hoppas allt är bra med dig! VinterKramar Therese

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Så mycket fint du har från Lexington!!!!
    Ha en mysig kväll!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  8. Mmmmmm I like. Älskar Lexington. Kudden med blå text skulle jag gärna vilja ha.
    Kram Anne

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.