fredag 13 februari 2009

Äntligen sitter jag här och skriver mina första rader...Det är många kvällar som gått åt till att fundera ut vad min blogg skall heta och vad jag skall skriva. Kommer jag att hinna osv. men nu är det fixat, så nu kör vi...Jag måste säga att det vara många fina bloggnamn upptagna. Men nu känner jag mig nöjd med denna. Just nu är jag inne i en vit period kan man säga ;) jag målar allt jag kommer över till vitt och jag kan dessutom inte ens dricka en droppe alkohol då jag fortfarande ammar min lille prins Milton som är 5 månader. Nu börjar klockan bli sent för denna gången så vi hörs igen en annan dag.....Tjao!

3 kommentarer:

  1. Hej gumman!Välkommen till bloggvärlden ;) Vad fint du har fått till det här!Vi har det bra här.Sol hela dagen.Härligt.Vi hörs!Kram kram

    SvaraRadera
  2. P.s jag har länkat din blogg på min sida :)

    SvaraRadera
  3. Trevlig läsning, nu behöver man inte prenumerera på "tove" längre. Men man får passa sig när man går ut för att hämta posten, så man inte fastnar i bakgrunden på någon bild :)
    På alla hjärtans dag fick jag inget paket men dock frukost på sängen av mina barn. Det var underbart!
    ses!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.