tisdag 24 februari 2009

Barbara Bukowski och andra söta nallar











I Bukowski sortimentet finns massor av söta nallar och andra mjukisdjur. Alla har sitt eget namn och egen personlighet.

Själv fastnade jag oerhört för kaninen Ernest som satt och tittade på mig med sitt söta ansikte på en marknad. Naturligtvis så fick jag den av mina barn till Mors Dag senare, och ingen gladare än jag förståss.

Jag har även en söt liten flicka med namnet Pola. Hon tycker om kramar och flytande honung.

Abel är en nalle från Teddykompaniet, som också har många nallar med just det "gamla" utseendet som jag fastnat för. Här kommer en samlingsbild av mina söta nallar. Någon med okänt ursprung. Men lika välkommen hos mig för det.....

Är du intresserad av Bukowskis nallar kan du gå in på deras hemsida och läsa mer på bukowski.se

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!Ja Ernest är fin.Köpte en sån till Moa i doppresent då det bagav sig :)Du jag är så glad att ha dig i mitt liv å!!Vi måste träffs snart.Sköt om dig!Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Carina!
    Jag tänker på när vi lekte när vi var små! Då tänker jag ju oxå på att vi gått i samma klass. Ska du gå på klassfesten?

    Kramar från mig....Sofia

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.