lördag 21 februari 2009

Lite nymålat







Hej Svejs så här en lördag!



Måste bara slänga in en bild på min ommålade byrå som jag köpt begagnad på Blocket.När jag köpte den var den typ mörkt rödlaserad, men som ni kanske förstår så gör den sig Såå mycket bättre i vitt.
Den är perfekt att ha stereon och alla cd skivor i som ju faktiskt är väldigt färggranna i fodralen och inte alls gör sig framme i vårt vardagsrum kan jag säga.

Nu återstår bara att bygga in de hemska höga svarta högtalarna. Men dem har jag ideer för skall ni veta. Som tur är så har Janne redan godkänt ideerna, så att nu återstår bara tiden att utföra dem på.

Uppe på byrån står det fina rostiga hjärtat som jag gav Janne i Alla hjärtans Dag present förra året. Stjärnan fick han i Födelsedags present, och nu tänker ni men jösses önskade han sig det, och Ja faktiskt så Älskar han att tända ljus och delar mitt intresse för inredning.

När jag målade om byrån passade jag även på att måla två stycken träljusstakar som passar så fint på byrån nu!

Just nu sprudlar min ideer om vad jag vill måla om och förändra här hemma men storfamilj som man är så får man lov att ta det lite när det passar liksom.
Förresten har jag fixat kommentera knappen!!
Ha de gött

5 kommentarer:

  1. Snyggt tjejen! Men det vet du ju redan att jag tycker! Och jag är imponerad över hur du har fostrat Janne, själv håller jag på att övertyga min egen J om vissa saker, men det tar lite tid. Får nog lägga upp en ny taktik helt enkelt...
    Och äntligen kanske t o m jag kan få lämna en liten kommentar också!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej! Sååå fint du gör!
    Dags för en träff kanske?
    Vore trevligt!

    SvaraRadera
  3. Fin fint stumpan..Jag trodde drömmarna skulle slå in i går när det var jackpot på v75 o 66 mille i potten..Men ynka 3 rätt.Annars hade vi öppnat en fin inredningsbutik ;) Men man får drömma vidare..Ha en bra söndag!Kram kram

    SvaraRadera
  4. Hej Syssling!

    Hur hinner du med allt????
    Du har ögat för inredning....
    Kramar från Sofia
    Ps Hälsa alla!

    SvaraRadera
  5. Hej svejs! Kul att du kikar in! Jag träffs gärna om vi kan få till det! Kram Kram

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.