lördag 11 juli 2009

Hallå solen

Min sambo har gått på semester och firade det med att skänka blommor till mig;)
Han hade piffat till rosorna med lite blåklint och korn han stannat och plockat på vägen hem.
Han kan minsann den karln kan jag säga.....
Det var ju ändå han som skulle ha blommor tycker jag!
4 veckor och två dagar ledigt till, efter våra två veckor vi redan haft det är inte illa p....




Idag har det blitt bullbak och det blev nästan hundra bullar....

En dag i juni såg himlen ut så här


en annan dag så här.....




Ja man kan ju undra om det var sommarvädret som var där i juni....
Längtar efter att himlen skall bli så där blå nu....
Ser ni det skymtar någe slags moln längst upp till vänster på den blå bilden;)

5 kommentarer:

  1. Hihi kan man få låna honom och få blommor??? Här ser vi inte mycket av den varan kan jag säga. Vad bullar du har bakat, mums....Jag vill ha SOL SOL...

    Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar man du har.Så smaskiga bullar du har bakat.Baka skall jag göra idag och det tycker jag inte är roligt. Men det är bra att ha i frysen.
    Jag hoppas också att himlen skall bli blå igen. Idag har faktiskt solen visat sig på morgonen men nu är det grått igen.
    Härlig söndag på dig !

    SvaraRadera
  3. Bullar ja, det är ju ett nödigt ont när gossarna fyller år... Det gäller att passa på när det är "behaglig kyla" ute så man inte flyter bort i det stekheta köket... *L*

    Eller så kan man ju roa sig att måla "hela världen" vit - eller åtminstone en möbel åt gången...

    Ha det gott!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Vad gulligt med blommor!! Å goda bullar..mums... Men jag gilla verkligen den blå bilden! Å den kommer nog till veckan igen :)
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Vad trevligt med blommor...Det är alltid lika roligt att få! Vad goda dina bullar ser ut...Här är det också dags att fylla på frysen...Många Sommar Kramar Therese

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.