fredag 31 juli 2009

Besök av Herr Kotte och vedbodprojekt

Projekt till vedboden

Tavelram som jag hittat på Loppis för en tia.
Bilder på Slutresultatet kommer senare;)

William matar Igelkotten med räkor





En liten söting faktiskt




På språng





Det duggar dessvärre inte så tätt mellan mina inlägg just nu och det har ju som jag nämnt tidigare med att göra att det är semestertider.

Har hunnit med en sväng till stugan
och en sväng till min bror som bor i Hallstavik.

Nu bär det av igen till stugan.

Hoppas därför att duggandet ute upphör snart och övergår till SOL!

Idag skall ni få se på den supertama igelkott som gästat oss som om det vore vår egen liten sällskaps hund.

Han gjorde sig först känd igenom att min sambo satte foten på honom vid vår middag ute i trädgården.

Sen skulle han minsann vara med oss där runt fötterna och sno runt bland alla saker min son hade på marken.

Vi matade honom med räkor och det verkligen älskade den kan jag säga;)
Jag har aldrig vart med om att en igelkott vart så närgången tidigare och med min vanliga tur så tog batteriet till kameran slut efter 3 bilder!
Håller på med ett litet projekt till vedboden som äntligen börjar ta form. Här ser ni start bilderna på mitt målande och vilken färg det blir
behöver jag väl inte ens orda om ;)


Ha det gott så länge och Kramen från mig!

2 kommentarer:

  1. Så gulligt med ett litet besök i trädgården! Kul när de blir så tama...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Hoppas ni har det bra!!
    Här har vi det mysigt!Min mobil har ingen mottagning i stugan så jag måste in på datorn och ha lite kontakt med omvärlden :)
    Vi åker hem imorgon.Stefan och Filip är här nu de åker också imorgon.Just nu fiskar grabbarna och man är ju inte så super intresserad av det ;)
    Lite tjej sällskap skulle varit trevligt :)
    Vi var i Hudiksvall idag och det fanns fina inredningsaffärer där vill jag lova ;)
    Du vilket fynd med ramen!!En sån söt kotte!Här ligger en annan Kotte brevid mig i soffan och sover.Det hinns ju inte med så mycket bus med katterna men de har i alla fall mer sällskap här än om de hade varit hemma!
    Sköt om er!
    Kramar!!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.