söndag 1 mars 2009

Bortskämd




Ja helgerna bara rusar förbi. Denna helgen har jag hunnit vara till Stockholm med ett gäng tjejer för att uppvakta en kompis som fyller år i mars. Hälsade på i hennes nya "lilla" lägenhet i Fredshäll.
Men jösses vad fin den var och dyr förståss, tycker ju en annan som är från en lite mindre stad där priserna inte ligger som i Sthlm. 45.000 kr per kvadratmeter låg hennes lägenhet på .Tjolahopp!
Eftersom min sambo gillar rock musik och också skulle till Sthlm på konsert på lördags kvällen , hade vi sådan tur att vi fick barnvakt både fredag och lördag.(Ditresan skedde tidig lördagsmorgon.) Det innebar ju att fredagskvällen blev lugn och stillsam och min sambo överraskade med en bricka på sängen med diverse tilltugg. Mums se själva bara på bilden.

Det är så härligt att få bli lite bortskämd ibland. Han är duktig på att skämma bort, min sambo!! Och för att inte tala om tiden då man bara får ta det lugnt tillsammans. Sådant förgyller tillvaron. Hoppas ni också fått en härlig helg.

1 kommentar:

  1. Hej Gumman !
    Börjar ta form nu ! Din blogg :)
    Ser jätte fin ut . Och vilket fint kort på huset i svart vitt ....
    // Janne

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.