torsdag 11 juni 2009

Dop

M som i Milton





Söt Nalle




Plats för första tanden och första hårlocken




Första skorna






Fint inslaget paket




Lillprinsen himself




Mister J, Milton och Jag




Milton



Så har vi då äntligen haft dop på den minsta prinsen och det gick så himla bra!



Allt flöt på och det var kort och enkelt...



Sjöng Den blomstertid nu kommer, Idas sommarvisa och andra kända mysiga sånger!



Lillprinsen skötte sig utmärkt, för att i fredags haft uppemot 40 grader feber.



( Dopet var i söndags)

Jag tror han hade feber för en tand som är på g, men det är ju så med de små,


man bara spekulerar hela tiden....


Han var så söt i sin lilla dopkostym, det blev ingen dopklänning den här gången och jag är mycket nöjd med valet. Det här alternativet var såå mycket " coolare"



Många fina presenter fick han och jag visar här bara ett axplock



Ett par Adidas med guldstripes...



Klart han skall ha när han är en lillprins!

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Visst är det mysigt med barndop! Milton är en riktig liten sötnos och vilka fina dopgåvor han fick:)

    Kul att se en bild på dig oxå!

    Ha en skön helg,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vilket sötis. Kul att det gick bra. Tycker oxå att det var kul att se bild på dig =)

    Har oxå tänkt göra ljuslyktor av barnmatsburkar. Har sett så fina såna hos en vän.
    Ha en trevlig helg!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vilken lite goding...Vad fin han är. Kul med dop, det var länge sedan mina fick vatten på huvudet hihi. Du fick mig att åka till Coop idag och där sålde dom ut det prickiga porslinet. Köpte djupa tallrikar och några vanliga att ha som lite uppläggningsfat hihi.
    Kramis Anne

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Han är ju helt underbar Mille!
    Vilken fin bild längst ner!!
    Det stämmer guldstipes ska det vara till prinsen :)
    Ha det bra gumman!
    kram kram

    SvaraRadera
  5. Vad kul o se dig! Å vilken liten gosing du har!!!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Kul att se en bild på er :) ..Vi ska ha dop i Juli, hoppas Nike är lika snäll som Milton! Trevlig midsommar :) Kram Anna

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.