onsdag 17 juni 2009

Underbara träskor


Äntligen lite piggare i ryggen men det är svårt att låta bli att "fejja".


Det blir lite extra bestyr när det nalkas semester oxå, för jag gillar att komma hem
och det var hyfsat städat när vi for om jag säger så!


Tänkte kolla om det finns några fina loppisar norröver;)


Idag visar jag mina nya underbara träskor jag gått och trånat efter.


Min sambo är fenomenal på att komma ihåg om det är något jag säger är fint!


Han åkte nämligen med sin svåger till stugan förra fredagen för att lämna taktegel till lillstugan
och hade lämnat en överraskning till mig i garderoben.


Det är" Under mitt Kök" som säljer dessa underbara träskor

och han hade naturligtvis vart där och köpt ett par till mig!


Vilken lycka!


Barnen jublade för till dem hade han gömt godis och dricka!


Det är inte bara fina skorna de är hur sköna som helst att gå i oxå:)


Passar på att Önska alla er en Trevlig Midsommar

så får vi se hur jag får till det med Bloggandet under semestern!


Ciao!

5 kommentarer:

  1. Åh så fina träskor och vilken gullig man du har. Hoppas du får en skön semester. Ta det lugnt och var rädd om dig.
    Önskar dig en härlig midsommar!
    Många Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, Dom är ju såå fina! Vilken trevlig överrsakning, vad gulligt gjort! Hoppas att du är bättre i ryggen! Inte kul o ha ont i ryggen...Jag önskar dig en Trevlig Midsommar! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Hej stumpan!
    Supersöta träskor!!
    Han kan han J!!
    Loppis uppe i norr är nog en riktig hit ;)
    Hoppas du mår bra!
    Puss och kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka fina träskor...Jag har Calou, snarlika.
    Ha en riktigt skön midsommar..

    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Dom skorna är ju sååå fina!
    Trevlig Midsommar!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.