söndag 14 juni 2009

Min veranda på framsidan

Blommor som William plockat till sin mor

Blommor som Oscar valt på Blomsterhandeln

Utanför vår ytterdörr

Relxingställe


Ja vad skall jag säga...
Har legat sedan i fredagskväll med någon slags muskelinflammation i ryggen..
Antagligen för att jag burit runt på min lilla prins lite för mycket
och barnvagnen ut och in i bilen och för att inte tala om de tunga rabarberbladen jag skuffat runt med. Hehe.
Men idag känner jag mig piggare i ryggen efter en hel del dunder medel...
Och som vanligt höll jag på att dö för att jag fick lov att ligga blickstilla och inte kunde vara uppe och fara runt som jag brukar;)
Envis som få eftersom jag är lite bättre idag så är jag ju uppe och fejjar.
Vi har haft kalas idag för Emil som blev hela 19 år gammal.
Jösses vad tiden går och vad barnen blir äldre;)
Visar idag lite bilder från vår veranda på framsidan
där det är så avkopplande att sitta och bläddra i en inredningstidning
och kanske med ett glas vin i handen;)

5 kommentarer:

  1. Vad fint du har på verandan!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  2. Nya möbler! Undrar om man skule komma över och provsitta dem en sväng!?
    Ha det gott och pigga på dig!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Aj,aj låter inget vidare med muskelinflammation.
    Jag förstår att du njuter på den fina verandan. Nu får du sitta där mycke och läka ryggen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Du skulle nog behöva ligga på en spikmatta du ;)
    Så mysigt ni har det där!!
    Jättefint!!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Ajajaj då! ryggont är inget vidare... men skönt att det känns bättre nu.
    Det ser fint ut på din veranda, och jag skulle gärna sitta ner där en stund.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.