torsdag 26 november 2009

Fin låda

Jag brukar ta en sväng in på Jysk då och då och det är så kul för där kan man verkligen fynda ibland.
De kan ha nåt rikigt fint till ett riktigt bra pris och så var det med denna söta låda.
Har inte bestämt ännu vad jag skall ha i den
men den har potential tycker jag

Kanske alla fina spetsband som är bra att ha



Eller varför inte thepåsarna i skafferiet.

Det var min första tanke.

Men skall klura lite på det....
Idag har jag för övrigt vart i skogen med min sambo och lilla Milton. Har plockat granris och äntligen "fixat" vår lilla adventsgran...
Håll utkik bilder kommer....
Ha det gott så länge!

3 kommentarer:

  1. Håller med, lådan är jättesöt, den kan du ha till mycket.
    Önskar dig en härlig adventshelg
    Kramis
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig låda!!!! Kan man ju ha till lite av varje!
    Önskar dig en mysig adventshelg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Hej stumpan!!
    Ååå den där lådan såg jag i reklambladet!!
    Den är jättefin!!
    Du kan ju ha lite mini julgranskulor och lite julpynt i den nu vid jul :)
    Hittade du nå lummer?
    Jag har jobbat delad tur idag men imorrn är jag ledig,underbart!
    Sköt om dig!
    Kram kram!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.