söndag 29 november 2009


Hemma har det pyntats för första advent.

Äntligen det är sååå mysigt!

J och jag har vart och fixat
adventsgranen och den är klädd och klar.

Stakar, Stjärnor och Ris är framme i fönstren, så nu är det bara lite

Julmarknad,

Glögg

och
pepparkakor

kvar;)

Adventsljusstaken i köket





Söta vita hjärtan inhandlade på Åhlens



Adventsgranen i hallen




Pyntad med söta vita hjärtan



Jag gillar dessa stjärnor som har så många fina användningsområden.




Här har jag ställt min lilla adventsgran på.

TREVLIG FÖRSTA ADVENT ALLESAMMANS!




7 kommentarer:

  1. Visst känns det mysigt när man får pynta, vi höll på hela dagen igår, men inte blev det helt färdigt. Vi får väl fixa resten idag.

    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Detsamma tack! Ha så mysigt på julmarknaden. Tänk inte på mig som inte kommer iväg... Jag har ju annat att roa mig med - packning...

    Kram och ha det riktigt gott!

    Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Men så fina hjärtan!!!

    Jag har använt både ädelgran och vanlig gran till kransar.
    Men jag tycker det är finast med bara vanlig gran, nackdelen är ju att det barrar så när den skall ner..
    Men snyggt är det!! Och nmycke går det åt...

    Hoppas du har en härlig helg!!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Hello dear!!
    Åå så fina bilder!!
    Såna hjärtan köpte jag också förra året på Åhlens!De är underbara!
    Hoppas ni haft en härlig första advent!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  5. Så gullig adventsgran du har...Och vilka fina hjärtan också! Hoppas att din adventshelg varit bra! Kram Therese

    SvaraRadera
  6. Tänkte också köpa de där hjärtanen, men det bidde silverkulor ist!

    Ha en bra kväll!

    //Linda

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.