onsdag 11 november 2009

Köksblomster

De gamla köksblomsterna har bytts ut till murgröna på båge

( igen )

Jag är himla förtjust i just dem, får väl se hur länge jag kan klara av att hålla dessa vid liv för jag kan säga som så at,t det gick himla bra med de förra;)


Bara älskar dessa rustika vita krukor Ekeberga....


Nu går jag bara och drömmer om mina fina vita hissgardiner jag vill ha till jul där jag vill brodera i korsstygn GOD JUL på i rött.

Men som det ser ut just nu så kommer jag inte få tid till det i år iallafall...


Men det kanske finns en lösning på problemet så länge och det är att jag i Moderna Hems bilaga såg något liknande färdigt liksom precis så som jag tänkt mig


Hmmm fortsättning följer hihi












5 kommentarer:

  1. Hej på dig!!!
    Gudars så fint du fixat i dina krukor:) Där ligger man i lä. Jätte gulligt tåg, kul grej.
    Hoppas vi ses snart. Elisabeth

    SvaraRadera
  2. TAck för titten hos mig!:-) Vilken mysig blogg du har! Ha en bra dag, kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Trevligt att du kikade in hos mig igår....alltid kul med nya bekantingar....här var det många barn med ser jag...wao...en hel drös med grabbar....
    ha det gott,
    kram Anne-Lee

    SvaraRadera
  4. Jag bara älskar de avlånga krukorna du har i zink......Klart du hinner att fixa till gardineran? Sy framför tv:n kanske hihi!!!Jag såg också ett par underbara ute i handeln.
    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Åh, Dina avlånga krukor från Mptala var ju superfina! Du undrade om mina kransar, jag har en halmstomme som jag klär in med lingon o enris.....Lycka till o trevlig helg! Kramis Therese

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.