lördag 14 november 2009

Värmeljus

Så här i höstmörkret så tänder vi massor av värmeljus


Det storhandlas på IKEA och fylls på i dessa söta glasburkar som gör att de alltid är lättillgängliga....




Detta pappersark fick jag av Smultronlycka....


Har funderingar på att antingen klistra bitar på tändsticksaskar eller helt enkelt göra en tavla med råspontsram ram runt men det har jag inte bestämt ännu!


Hoppas ni alla får en


TREVLIG HELG


och tack till er som skriver kommentarer det är såååå kul....




3 kommentarer:

  1. Ja du det går åt en hel del ljus i detta mörker,vill bara önska dig en skön fortsatt helg kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Tack för titten inne hos mej o söt kommentar!
    Alltid kul att hitta nya fina bloggar.
    Här har vi också högt värmeljuskonto såhär års- myyysigt!
    Vilket fint dokument! Om jag får tycka till så tycker jag en tavla skulle bli riktigt fint!
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Jaaaaaa här tänds det massa ljus oxå, det är så stämningsfullt och mysigt!
    Hade själv tänkt prova pynta tändsticksaskar så småningom.

    kram johanna

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.