tisdag 8 december 2009

Andra Advent

Så har det då blitt den andra advent och dagarna bara rusar iväg...


Idag satt J i soffan och filisoferade och jag undrade vad han tänkte på...


Jo svarade han, jag undrar om vi inte skall börja måla om innerdörrarna idag så det blir klart till jul!


Och vem har då stått där med penseln i handen till klockan blev 23.50?


Jag kan säga att jag har precis plockat undan och får måla ett varv till,

minst

imorgon.


Har börjat med vardagsrums dörrarna det är pardörrar med fönster och det blir sååå fint!


Vilken färg behöver jag väl inte nämna;)




Andra Advent



Vår ljusstake i vardagsrummet



En söt liten ängel kikar fram genom hjärtat



Tre silver kulor av ståltråd pryder den grönklädda mossan



6 kommentarer:

  1. Godmorgon, är du uppe och målar..Jag börjar inte jobba färrän 13 idag, lite sovmorgon. Jättefin adventsstake har du, bra val med vanliga ljus. Jag satte i blockljus, funkar inget bra och dutt-tända.
    Ha det gott bland färg och penslar
    Goa kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är....måste du visa sen så vi får se! Vad fint du gjort med din ljusstake! Önskar dig en bra dag o Lycka till med målningen! Kramis Therese

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!
    Så fin din ljusstake är!!
    Tack för en mysig dag och en superb lunch ;)
    Ta hand om dig!
    Puss och kram!

    SvaraRadera
  4. Tack för titten...Hoppas att du har det bra i julstöket! JulKramar till dig från mig./ Therese

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Så fin ljusstake...mysig!
    Ha en mysig helg!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  6. Fina bilder! Hoppas att helgen blir härlig!

    Kramar

    Linda

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.