söndag 13 december 2009

Tredje Advent och Lucia

Så var det Lucia och hemma har vi pyntat med Luciatåg lite varstans...

På skänken står hela tåget uppradade

På kylskåpet ett lite mindre Luciatåg inköpt i Örebro
på en härlig affär som jag inte minns namnet på nu.

Denna söta Lucia har som tur är en eldriven lysande krona i håret;)


Det här söta Luciatåget har jag fått av min svägerska efter att jag stått och trånat efter det på en Lampaffär ;)




Tredje Advent
Nu börjar det dra ihop sig för Jul





4 kommentarer:

  1. Mysiga du!
    Kan du inte ge mig lite av din energi, så jag också får det så där mysigt o fint hemma. Du är verkligen mys nr 1, härliga du! Kram på en måndag

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad många söta Luciatåg du har och det som du hade trånat efter var hur gullig som helst.
    Ha en bra fortsättning på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka charmiga luciatåg - kul med så många.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Men så söta de står där...
    Ha de gott i julestöket!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.