söndag 20 december 2009

Fjärde Advent och vi ligger hemma och är sjuka....
Milton fick sin andra svininfl. vacc i onsdags och fick över 40 grader feber på natten.
Något som har hållt i sig tills igår....
Han är lite piggare idag.
Trodde först det var biverkningar men när jag blev dålig i torsdags kväll så var det bara att konstatera att vi åkt på någe annat influensaliknane virus.
Idag på em stod min febertermometer på 39,5 grader och då skall ni veta att jag är en sådan där feberkänslig människa.
Har mest sovit hela dagen och inte ens tagit mig upp för att äta.
Känner mig en uns smula piggare efter två alvedon och passar på att slänga in ett inlägg.
HIHI

Den här fina hjärtekransen har jag fått av grannen.
Den är gjord av Björkris och Lummer

Har tillverkat en söt skylt att hänga på dörrhandtaget

Så här fina blev dörrarna jag målade om



Bär i hjärtekransen



5 kommentarer:

  1. Hoppas du piggar på dig snabbt! Vet hur det är att vara feberkänslig. 37,5 och jag är däckad ungefär!

    Dörrarna var riktigt fina!

    Trevlig söndag =)

    Kramar

    Linda

    SvaraRadera
  2. Men gumman då, inte ska du väl vara sjuk nu. Vad trist, hoppas du snart kryar på dig!
    Julekramar Agnetha

    SvaraRadera
  3. Hej Vännen!
    Men så tråkigt att ni är sjuk nu när vi närmar oss jul.
    Jag har fullt upp i julstöket och även på jobbet. Idag har jag och min man handla de sista julklapparna och imorgon åker vi till Motala för att fira jul hos vår son och hans familj, men först skall jag jobba ikväll och imorgon förmiddag. Det skall bli så roligt att få fira jul med barnbarnen. Det är en jobbig jul i år ,jag längtar så efter min mor, då är det bra att få vara hos sina barnbarn.
    Så vackra bilder du visar.
    Hoppas jag hinner gör ett inlägg på min blogg före julafton om inte önskar jag dig en Underbar Jul och många goa kramar från mig och krya på er!

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Hoppas ni kryat på er lite!
    GOD JUL om vi inte hörs innan imorrn :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. God jul vännen! Och super-duper mycket tack för den jättefina julklappen! Den pryder just nu köksbordet med tända ljus. Så mysigt!

    Kram och ha en fortsatt god julhelg!

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.