torsdag 9 april 2009

Glad Påsk

Tuppen i riset

Tuppen på bordet

Gulligt påskhänge till riset

Påskliljorna


Påskriset




Då var det äntligen dags för pyssel och knåp och lite tillfälliga förändringar hemma....

sådant som förgyller....påskriset är pyntat av barnen och familjen Tupp står på bordet!

Påskliljorna blommar, Hela familjen ledig, Stämningen är på topp :)
Snart dags för barnen att ut och leta efter påskäggen som påskharen vart och gömt i trädgården.
Måste bara berätta att William när han var tre år, lämnade alla nappar till påskharen,
och frågade aldrig efter dem någe mer. Duktigt tycker jag!

3 kommentarer:

  1. Mysigt med påskliljor, ris, tuppar och så äggen förståss!

    Önskar dig, och hela familjen en riktigt glad och skön påskhelg!

    Kramar från oss alla i "18"

    Åsa

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder, ni verkar vara en så glad och kärleksfull familj. När jag är lite "down" går jag in på din blogg och piggar upp mej. En riktigt Glad påsk på er, hela familjen och tack för allt stöd i mitt "elende". Ni anar inte vad det betytt för mej. Puss och Kram
    Lisa

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.