torsdag 16 april 2009

Motala-Varamon













Usch igår var ingen rolig dag... Alla bakterier kom ut från alla ställen kändes det som...
Ögoninflammation i båda ögonen och båda öronen värker, halsvärk, snuva, hosta, feber tjut i
örat you name it..... rena dunderförkylningen. Liksom allt i den lilla skallen på en och samma
gång...
Men nu har jag fått en penicillinkur och förmiddag som det är känner jag mig "lite" piggare.
Passar därför på att skriva nu hehe...


Som sagt idag kommer det lite strand bilder och de blev riktigt fina för att vara april!

5 kommentarer:

  1. Hej stumpan!Men vad händer!Vilka bakterie angrepp!!Tur du fått penicillin!Härliga bilder!!Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Vi åkte förbi på skärtorsdagen! Tänkte att ni kanske va där då :)
    Krya på dig nu, för våren kommer snart tillbaka!
    puss o kram
    c.

    SvaraRadera
  3. Hej Carina. bilderna var superfina, ser ut som att det är sommar där :)
    krya på dig!
    / Malin A

    SvaraRadera
  4. Hej Carina! Tack för din gulliga kommentar...jag blev jätteglad!! Varmt välkommen tillbaka!! PS. Vilken fin blogg du har med underbara bilder!! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Oj vilka sommarbilder!! Härligt, är det verkligen april hos er?? =)

    kram johanna

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.