onsdag 15 april 2009

Påskhelgen

Det är så härligt att vara vid stugan för där har barnen alltid något att hitta på
Se bara här mitt ute i ena skogsgläntan...

Det var inte bara påskägg som låg i i trädgården
utan choklad nyckelpigor och skalbaggar oxå ;)

Det är absolut inte det lättaste att måla ägg med vattenfärg
men här är resultatet. Barnen kämpade på...

Fin ljusblå blåsippa...

Humla som hämtar mat i Krokus....

Pappas födelsedagstårta " White Lady"

Humlerumpa....





Är man tillbaka....
Har vart till mina föräldrars sommarhus över påsken och njutit av det fina vädret.

Dessvärre blev jag dunderförkyld där nere så nu ligger jag däckad med feber. Hela min skalle är full med snor tror jag....:(

Men har naturligtvis fina bilder med mig hem kolla in....

P.S Kommer helt underbara bilder från stranden senare....D.S

4 kommentarer:

  1. Hej Du!

    Vad tråkigt med förkylningen... inte kul.. Hoppas att du kryar på dig snart. Visst var det fina bilder du har med dig hem. Kul med kreativa barn att de kan roa sig ute i skog och mark och inte bara inne. ha en riktigt go dag ta något varmt och gott å vila goa kramar Ina

    SvaraRadera
  2. Låter alldeles alldeles... underbart! Ja, inte förkylningen då! Krya på dig så fort du bara kan!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej gumman!Usch vad jobbigt att vara sjuk!!Vilka härliga bilder.Blir sugen på lite skalbaggar och nyckelpigor :) Humlan har du ju riktigt lyckats fånga perfekt!Krya nu gumman!!Kram kram

    SvaraRadera
  4. Såå skönt med vååår. Ser mysigt ut vid stugan, synd bara med förkylningen..
    (Hoppas du e bättre nu :)
    Kram Camilla

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.