måndag 6 april 2009

Mer vide




Vide ute på verandan


Vide i min stora mjölkkanna




3 kommentarer:

  1. Hej Du!
    Kul att du tittade in på min blogg. Du har oxså fin blogg. visst är det kul... man får aldrig nog även om man inte alltid har tid. ska ordna mat nu men ha en trevlig kväll goa kramar Ina

    SvaraRadera
  2. Tack för kommentaren i min blogg. Visst är det underbart med en fin hall.

    Lite vide är det nog dags att plocka in för min del också. Det måste man ju ha nu på våren =)

    Ha det bra. / Linda

    SvaraRadera
  3. Vad fint det blev i stora mjölk krukan!Tänk vad naturen har mycket fint att bjuda på..Ha det härligt i påsk!!Kramar

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.