söndag 26 april 2009

Ros i glaskupa





Köpte min sambo en fin blomma...
En ros i en glaskupa!
Glaskupan står på en ställning.
Det roliga är att min 7 åring följde med till blomaffären, och det första han säger när han ser ställningen med kupan är :
- Mamma den där kan du ju måla vit sen!
Jag klappade honom på axeln och sa:
-Jag vet hjärtat det har mamma redan tänkt på!
Det är så roligt att de liksom förstår....haha!
Hoppas att mina barn kommer att tycka om inredning den dagen de blir så stora att de kan flytta hemifrån!

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar kille W är!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ha, ha när Wille blir stor är det svart eller
    någon färg som ännu inte uppfunnits som gäller,
    men jag förstår vad du menar. Angående dina bilder och att använda dom. Den bild jag skulle vilja använda, och kopiera in i mina skolfoton är bilden på dej själv. Där är du så
    j-a snygg! Men ingen skulle "gå på det"....

    SvaraRadera
  3. Hihi vad kul att han sa så..
    Vad fin kupan var!!
    Du, jag frågade Togga om han kan spela på en ev. 80 tals fest och det går nog bra om han är ledig.
    Tänkte att då behöver vi kanske inte ha mat utan att pengarna som folk lägger går till underhållning.Han är ju så bra :)
    Han sa att vi kan ladda en mp3 spelare med musik och köra genom hans högtalare i pauserna..
    Tål att tänkas på!
    Hoppas du är pigg nu!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Underbar komentar!!
    Du får ha det gott! Kram Camilla.

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.