torsdag 2 april 2009

Ljus

Min absoluta favoritdoft heter amber-Honey




Måste slå ett slag för dessa doftljus! Är ju en sådan människa som tycker om att tända ljus och mysa....
om ljusen dessutom sprider lite väldoft så blir det komplett.
Dessa Duranceljus ger verkligen valuta för pengarna tycker jag.
Annars finns det många doftljus som inte direkt sprider härlig doft i ett helt rum men det kan jag säga att dessa gör!
Vissa tycker säkert också att de doftar för mycket.
Men jag använder dessa så fort det nalkas besökare mot kvällning eller vankas helg!




3 kommentarer:

  1. Allt för att lyxa till vardagen, eller vad säger du!? Fina i sina glasskålar med papper och band runt gör ju inte saken sämre.
    Ha det gott!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. De är underbara.Stog och höll i ett i Sthlm men hade inte råd.Fick köpa ett litet yankee candle istället :) puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Eller så kan du skicka hit W igen... Han och S hade varit i F:s rum och parfymerat sig tidigare idag... ;)

    Kram från "hemmafrun"

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.