måndag 11 maj 2009

Från en kär granne

Sött handgjort kort! Jag hade ju namnsdag ;)

Krokar till vedboden

Trädgårdsredskap



Fick i torsdags en sådan söt present av min kära granne. Det braiga med henne är att vi tycker så lika..Hon förstår precis vad jag gillar också ;) Kolla bara in detta....


Min sambo hittade denna drivveds bräda på stranden förra sommaren. På den har jag satt två krokar från IKEA.

Skall sätta dit två till så det blir fyra.


Fick då dessa söta trädgårdsredskap av grannen som passar så bra där.

Den gamla träkrattan har jag köpt på auktion för nästan inga pengar.


Skall nämligen hotta till vår vedbod vi håller på att bygga, så att när man öppnar dörren där, så skall dessa krokar hänga rakt fram på väggen...

Det kommer att bli sååå fint tror jag och jag längtar tills det blir klart.

Men än återstår en hel del arbete;)


3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Så gulligt kort!!
    Det blir jättebra det där som hängare!jag har samma idé med en drivveds bräda.Har målat den vit men vet inte än om jag ska sätta dit krokar eller om jag ska skriva nån text på de.Får se!
    Jag måste kolla upp när vi kan träffas!
    Måste ske snart!!
    vad mysigt med kosläppet :)
    Fina bilder du lagt in på sidan här!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ett försenat grattis på namnsdagen!Vilken vackert kort från din granne. Så fint det blev med krokar på drivvedsbrädan.
    Ha det bra!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Så fina redskap - har sett de hos en leverantör - men de var snyggare på din bild - de skall jag nog ta hem till butiken!

    Kram Maud

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.