onsdag 6 maj 2009

Tisdag kväll

Gott grönt the

Fina rosor med äppelblomskvistar

Mina fina brödduk som jag har på brickan

Kvällsmys



Min sambo jobbar kväll den här veckan och när han kom hem passade vi på att sätta oss ned med en kopp the.


Han hade hunnit in och köpa rosor på vägen hem och det blev så vackert när han petat dit lite äppelbloms kvistar.


Har köpt mig ett nytt the som heter Green tea Mandarin Orange och det tyckte jag var super gott...


Har ju fått för mig att det är sååå nyttigt att dricka grönt the :)

5 kommentarer:

  1. Hej stumpan!
    Vilka fina rosor!Han är så romantisk han :)
    Det där teet har jag inte smakat.Verkar gott!
    Ja du Macke är ju så kelig!
    Men idag blev han biten av en grannhund!!Usch en schäfer som var lös och gick till attack.Macke gjorde ingenting för att försvara sig.Han fick 2 sår och var till veterinären men det var ytliga sår.
    Det är ok med mig.Känner av magen lite till och från bara!
    Hoppas du mår bra!!Vi får prata mer live sen :)
    Ta hand om dig!
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Mysigt!! Vad romantisk han är din kille!
    Teet måste prova. Jag dricker inge kaffe, men en hel del grönt the blir det.
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Torsdag - och "Det är ingen vanlig dag, nej, ingen vanlig dag. Det är C*****s namnsdag" Grattis vännen!
    Kram Åsa

    Ps - hoppas mötet gick bra idag.

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig...vad glad jag blev! Vad mysigt det ser ut!! Härligt med en Thestund...Ha de gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  5. Tack för din rara hälsning. Har tittat runt på din vackra blogg så fint du har det! Jag såg också bilder från Varamon där har jag promenerat och badat flera gånger eftersom vår son och hans familj bor i Motala.
    Vilken gullig sambo du har som kommer hem med rosor till dig, så vackert tillsammans med äppelblom.
    Ha det gott!
    KRAM

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.