onsdag 7 oktober 2009

Fina ljusstakar

Hallojsan!
Tänkte jag skulle visa mina nya ljusstakar jag precis tillverkat....
Ideen fick jag ur den fina boken jag visade i ett tidigare inlägg.
Det svåra med det hela var att hitta en Kalligrafi penna som färgen fastnade på ordentligt.
Det blev ett himla kluddande.
Jag är inte riktigt nöjd ännu men de var så roliga att göra så de var inte de sista kan jag säga, och som med allt, så lär man av misstagen;)
Så blir de så oerhört söta tycker jag!

Det går ju att skriva nästan vad man vill på,
så jag har en liten ide som nog måste fixas till jul;)


Lättplacerade ljusstakar för att de är så tunna 70x70 cm
Kakformarna hittade jag på loppis för en billig peng:)

6 kommentarer:

  1. De är superfina gumman!!
    Du textar ju så fint!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vad fina de blev du är så duktig på att texta. Ha en trevlig kväll, goa kramar Ina

    SvaraRadera
  3. Hallå!
    Dom är ju jätte fina och textningen är det inge fel på:) Jätte fint.
    Skulle in här och kolla om du lagt in lite bilder från skift festen:)
    Kram kram Pia

    SvaraRadera
  4. Det vart jätte fina, kan man beställa???
    Kramis Ninni

    SvaraRadera
  5. Jättefina o mysiga ljusstakar! önskar dig en Trevlig helg! kram Therese

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig blogg jag trillad in på!! Å vilket bra tips på ljusstakar!! Superfint!!

    Kram från en bloggare till en annan :-)

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera

Hej där! Vad roligt att du vill skriva en kommentar till mig! Om du inte har en egen blogg kan du välja att kommentera anonymt så skall det fungera.